Prawie wiosenny spacer grupy starszej – 24.02.2021r.

Grupa starsza wybrała się na prawie wiosenny spacer do Parku Rataje na os. Polan. Atrakcją była sesja zdjęciowa przy zabytkowej lokomotywie i gry w „sałatkę owocową”, leniuchowanie na hamakach, ale jednak najbardziej podobała się jazda alejkami parku na elektrycznej hulajnodze. Wieczorem zajęcia ze świeczkami i dobre przyjacielskie słowo – to była wisienka na torcie. Miło być obok drugiego człowieka, choćby w bezpiecznej odległości. 🙂 Miło patrzeć w twarz drugiego człowieka, choćby w maseczce. To był bardzo ciepły (i nie mówię o pogodzie) dzień…

Wycieczka grupy starszej po Starym Rynku – 17.02.2021r.

W połowie lutego grupa starsza wybrała się na wycieczkę po Starym Rynku w Poznaniu. Najpierw zdjęcie ze Starym Marychem, potem baczne zwiedzanie Fary i konkurs na najbystrzejsze oko, później toż samo oko ćwiczyliśmy na ulicy Świętosławskiej, poszukując pochowanych klocków i składaliśmy z nich wspólną rzeźbę, by na koniec dotrzeć do Muzeum Czekolady i skorzystać z warsztatów wyrobu najprawdziwszej czekolady. 🙂 Trafił nam się również słodki poczęstunek na wynos, zatem i humory dopisały, mniam…

Sanki grupy średniej

Sanki❤️🛷

Średniacy pozdrawiają😃 Po ponad 3,5 miesiąca rozłąki fizycznej grupa średnia spotkała się nieopodal świetlicy.Cel? Wysoka górka na oś.Tysiąclecia!:)(prawie K2!)Rekord zjazdu- na sankach Paweł, na jabłuszku Pan Adam, a na kartonie (jesteśmy eko!;)) pan Adrian:)

Piękna pogoda, stęskniona grupa, śnieg- idealny dzień!:)

Grupa starsza tropem dzieł sztuki w Muzeum Narodowym

Nowy tydzień i nowa przygoda. Tym razem ruszyliśmy tropem dzieł sztuki. W Muzeum Narodowym tropiliśmy wybrane obrazy i udało się odnaleźć prawdziwe perełki wśród zgromadzonych na wystawie obrazów. Skoczyliśmy również na Stary Rynek i na wzgórze Przemysła. A że mieliśmy podwójne Urodziny wśród młodzieży, to były świece, muffinki na wynos i świetna zabawa ze skręcaniem urodzinowych, balonowych kwiatków. To był bardzo ekscytujący dzień. 🙂

Podchody miejskie Amici

Nasz sposób na dobrą zabawę, to bycie w grupie AMICI. Skoro pandemia nie pozwala nam być razem w pracowni, wyszliśmy do bezpiecznej przestrzeni miejskiej. Na świeżym powietrzu młodzież skorzystała z podchodów, gry terenowej, która pozwoliła nam poczuć się jak dawniej – w gronie przyjaciół i to nie poprzez ekran monitora, lecz w realu. Jakie to przyjemne. 🙂.

Wesprzyj „Amici”!

Przekaż swoje 1,5% Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom i Rodzinom „Amici” — KRS 0000100311