Grupa młodsza w parku linowym – 25.09.2021r.

W sobotę, 25.09.2021r., grupa młodsza była w parku linowym, w którym mogła spożytkować swoją energię 💪🏃‍♀️👟 Była dobra zabawa, pyszna pizza, a co najważniejsze – pogoda w trakcie naszej zabawy dopisała idealnie! 😁☁️🌤️☁️

Grupa średnia w parku linowym

Ostatnio grupa średnia miała okazję przezwyciężać swoje słabości podczas wizyty w parku linowym. Każdemu z nas to się udało! A po wszystkim zjedliśmy pyszną pizze 🍕

Koncert Kasi Lins

Z Rodzicami wybraliśmy się na koncert Kasi Lins. Przy okazji obejrzeliśmy poznańskie Łazienki nad Wartą i wysłuchaliśmy magnetycznych dźwięków koncertowych. Choć było trochę zimno, to jednak ruch taneczny pozwolił wczuć się w atmosferę koncertu. Wracaliśmy zrelaksowani i zadowoleni. 🙂

Grupa starsza w Pyrland Park – 09.09.2021r.

Grupa starsza wybrała się do Pyrland Park – Park Linowy Poznań Malta, gdzie mogła wypróbować swoją sprawność fizyczną oraz wytrzymałość na stres. W końcu przechodzenie po przeszkodach w koronach drzew tyle metrów nad ziemią jest nie byle jaką trudnością, ale wszyscy uczestnicy zdali ten trudny egzamin doskonale. Taką mamy wysportowaną młodzież. 🙂

Rok szkolny 2020/2021

Letnie półkolonie – grupa starsza

• DZIEŃ PIERWSZY

Pierwszy dzień wypoczynku letniego Grupy starszej był ekscytujący. Wspaniały posiłek w dobrej restauracji upamiętni się deserami lodowymi w kształcie róż, potem kino i trzymający w napięciu film, by zakończyć dzień na pysznym deserze w Yogolandzie . A to dopiero początek…

• DZIEŃ DRUGI

Drugi dzień wypoczynku letniego grupy starszej był nie mniej ciekawy: najpierw piracka przygoda na statku Statki Wycieczkowe „Bajka” i „Widmo” z Firmą Danimatoring , pyszny obiad w malowniczym zakątku nad Maltą, byśmy posileni mogli stoczyć wodną bitwę i następnie udać się do Pracowni Sztuki na bliskie rozmowy przy świecach. Były też wrotki, na naszych nogach aż zachęcały do akrobacji. Mieliśmy też odwiedziny małego Kacperka. 🙂 To był naprawdę udany dzień.

• DZIEŃ TRZECI

W trzecim dniu od rana pokonywaliśmy przeszkody w Parku Linowym i odpoczywaliśmy na poznańskich Termach Maltańskich. Dzień kończyliśmy pysznym i oryginalnym obiadem w indyjskiej restauracji. Było wiele okazji do współpracy, ale również relaksu 🙂

• DZIEŃ CZWARTY

Kolejny dzień wakacyjny dla grupy starszej obfitował w niemniej atrakcyjne aktywności. Najpierw grill w ogrodzie Pani Kasi i odwiedziny Mai 🙂 Następnie gokarty, super wyścigi, by następnie ukontentować się pysznym deserkiem w Kawiarni. To co wydarzyło się potem było nieziemskie. Podróż w głąb wyobraźni wraz z Mistrzem Gry RPG. Do tego warsztaty plastyczne, to dopiero przyjemność. 🙂

• DZIEŃ PIĄTY
  • DZIEŃ SZÓSTY

Ostatniego dnia wycieczka nad jezioro w Tucznie. Konno dojechaliśmy na plażę.Tafla jeziora zachęcała do przepłynięcia rowerkami wodnymi, toteż z ochotą skorzystaliśmy z takiej możliwości. Potem zabawy wodne i obiadek na plaży sprawiły nie mniej radości. Ukoronowaniem dnia były laserowe potyczki w lesie. Słowem cudowny czas i napełnienie energią na resztę wakacji…

Letnie półkolonie – grupa średnia

Basen, alpaki, pizza, laser…..🤔

W ten sposób grupa średnia, wraz z grupą młodszą, inauguruje tegoroczne półkolonie 🌴☀️🌴☀️🌴☀️

• DZIEŃ DRUGI

Drugi dzień półkolonii grupa średnia spędziła głównie na oglądaniu zwierząt i spacerowaniu. Była też przejażdżka Maltanką, gofry, lody, pizza i dużo śmiechu xD Do zobaczenia w poniedziałek!

• DZIEŃ TRZECI

Podczas trzeciego dnia półkolonii ćwiczyliśmy współpracę grupową rozwiązując zagadki w escape roomie, relaksowaliśmy się na seansie w kinie oraz jedliśmy największe kotlety schabowe na świecie!

• DZIEŃ CZWARTY

Dziś było dużo słońca, wody i zabaw zespołowych💜

• DZIEŃ PIĄTY I SZÓSTY

Ostatnie dwa szalone dni półkolonii grupy średniej za nami!😉 Kino, basen, pyszne jedzenie i super zabawa z Danimatoring to godne zakończenie wspólnych wakacji🌴☀️🥰

P.S. Wyłoniliśmy tez SuperAmicusa roku! Został nim….. 👉Paweł👈👏👏👏

Letnie półkolonie – grupa młodsza

Lato i wakacje ☀️🌅

Grupa młodsza rozpoczęła swoją przygodę od świetlicowego kina, następny dzień przysporzył nam wielu atrakcji z grupą średnią 😍👍 A kolejne dni są nie mniej intensywne i pełne niespodzianek 😁☀️😁

Basen, alpaki, pizza, laser…..🤔

W ten sposób grupa młodsza, wraz ze średnią, spędziła drugi dzień półkolonii🌴☀️🌴☀️🌴☀️ Zaczynamy bogato, a kolejne dni będą niemniej wystrzałowe💣🔥

• DZIEŃ TRZECI

Stary Rynek, Muzeum Czekolady i pyyyyszności – tak grupa młodsza spędziła trzeci dzień wakacji, na słodko 🏰🍫🍧🥞

• DZIEŃ CZWARTY

W sobotę, w czwarty już dzień (😱!), spalaliśmy piątkowe kalorie na wrotkach i FlyParku 🛼🏃🪁Przed nami jeszcze dwa dni, które będą nie mniej intensywne 😁

• DZIEŃ PIĄTY

Kolejny dzień pełen wrażeń i nowości dla grupy młodszej 🙂 Po którym z całą pewnością możemy stwierdzić, że jesteśmy odważni 💪🤜💪 Dziś rozpoczęliśmy dzień od przejażdżki Maltanką, która zawiozła nas do Zwierzyńca, czyli do Nowego Zoo, w którym między innymi, natrafiliśmy na karmienie tygrysa Tungusa, niespodziewanie spotkaliśmy dziki, a także zauroczyliśmy się pawiem dumnie prezentującym swoje skrzydła 🦚🦚🦚🦚 Kolejnym punktem było poznawanie nowych smaków i ćwiczenia naszych możliwości manualnych, albowiem mieliśmy okazję próbować….sushi 🍣🍱 i choć nie każdemu zasmakowało, to przekonaliśmy się, że do odważnych świat należy 😁

• DZIEŃ SZÓSTY

Słońce ☀️ woda 🌊 piasek 🏖️

Tak grupa młodsza postanowiła spędzić ostatni dzień półkolonii, nie zabrakło też dobrych humorów, które ,mamy nadzieję, będą dopisywać nam przez resztę wakacji 😁

Grupa starsza we Fly Parku

Z okazji Dnia Dziecka grupa starsza pohasała sobie we Fly Parku i to na całego. Test z wytrzymałości, sprawności i siły zdali śpiewająco. 🙂

Wycieczka grupy starszej do Ogrodu Botanicznego

Pod koniec maja grupa starsza odwiedziła Ogród Botaniczny szukając tej wiosny, która w tym roku jakoś nie chce przyjść. Potem uczestniczyliśmy w Biennale Sztuki Dziecka i na Cytadeli – podążaliśmy za dźwiękami wsłuchując się w odgłosy w słuchawkach. Było to odkrywcze i ciekawe doświadczenie. Czekamy na czerwiec, który mamy nadzieję otuli ciepłem i wpuści nas do naszej świetlicy. 🙂

Spacer grupy młodszej

Wiosna nas nie rozpieszcza 🤷 jednak mimo braku słonecznej pogody, a czasem nawet i deszczu, grupa młodsza nie zwalnia tempa 👍💪Wspólne spacery, zawody i zabawy to jest to, co lubimy najbardziej 😁🤼👟🎲⚽W ostatni wtorek podziwialiśmy również nowy mural Amici na Przedszkolu ,,Polne Kwiatki” 😁😍

Wesprzyj „Amici”!

Przekaż swoje 1,5% Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom i Rodzinom „Amici” — KRS 0000100311